“Cronos: The New Dawn” je igra preživljavanja i horora u trećem licu, koju je radio razvojni tim Bloober Team.
Radnja se dešava u svetu koji je prošao kroz katastrofu poznatu kao Promena, događaj koji je promenio čovečanstvo i doveo do mutacija i zamjena nekih ljudi u čudna bića. ([Wikipedia][1]) Igrač ima ulogu Putnika, agenta misteriozne organizacije “Kolektiv”, koji istražuje buduću pustoš kako bi pronašao vremenske pukotine i putovao u Poljsku osamdesetih godina da spase ljude koji nisu preživeli Promenu.
Mehanika igre zahteva strateško razmišljanje: neprijatelji se mogu “spajati” ili evoluirati ako se njihovim telima ne upravlja na pravi način, što dodatno komplikuje borbu. Resursa je ograničeno, što pojačava tenziju i potrebu za pametnim planiranjem. Tvoj arsenal nije samo oružje dalekog dometa – postoji i bliska borba – i svaki susret može biti smrtonosan ako nisi pripremljen.
Ambijent je mračan, mešavina retro-futurističke tehnologije i sovjetskog brutalizma, sa vizuelnim stilom koji kombinuje estetiku destrukcije i depresivne atmosfere, pastelnih sivih i prljavo industrijskih tonova. Grafika, audio efekti i dizajn okruženja služe da podignu osećaj opasnosti i uznemirenosti – u igri je malo prostora za grešku, i atmosfera je sve vreme napeta.
“Cronos: The New Dawn” nije igra koja dozvoljava opuštanje – svaki korak, svaka odluka u borbi ili istraživanju može imati velike posledice. ([Wikipedia][3]) Ako želiš, mogu prevesti delove recenzija pa vidiš kako igrače doživljavaju – da li te zanima?